2010. február 12., péntek

Szélcsengő

Én sosem mertem volna egyedül nekiállni egy szélcsengő elkészítésének, még 5 perccel a keddi bütykölde előtt sem hittem, hogy hazafelé már ott fog egy lapulni a táskámban:D

Ildi és Gabi gondoskodtak a csengő-rudakról, így némi dekupázs, festegetés, gyöngyfűzés és Borsi szalagjának köszönhetően ilyen szélcsengőket csináltunk. Zsuzsitól kaptam még egy katicát is, tavasz-hangulat garantált:D

Remélem, a többiek is mielőbb felteszik a képeket, mert a legérdekesebb az volt, hogy mindenki egy kicsit a saját személyiségét is belevitte. Igen, a Zsuzsu volánbuszosat készített!


2 megjegyzés:

Éva írta...

Vica, képzeld, eltűnt valahova a fonal, amit vágtál nekem, hogy majd fel tudjam akasztani, így aztán még nem tudtam befejezni.:S Van egy tippem, hova lehetett a hiányzó alkatrész...:D (Ilyen bitangok körében, mint az enyémek...;))
Tamás engedélyezte a kiakasztását a műnek? Csabi szerint jobb lesz, ha kint tesszük fel...:D

Vica írta...

Upsz... akkor Ilditől kell kérni utánpótlást... Mi Mira szobájába tettük fel a békesség kedvéért. Neki bejön:)Így Tamásnak sem lehet egy szava sem:D