2010. április 28., szerda

Ápdételünk

Kicsit régen sikerült frissítenünk a blogot, pedig csak úgy halmozódnak a munkáink! Jómagam is el vagyok maradva a hűtőmágnesek, dekupázsolt kavicsok feltöltésével, de persze még lefotózva sincsenek...

Olyan profik vagyunk már, hogy belevágtunk a patchwork-be is:D Mit mondjak, nem nekem találták ki, ekkora varrótehetség mint én:S Múlt héten Évivel egy faliképnek vágtunk neki, de tegnap bicóval mentünk át, így nem tudtam magammal vinni a felszerelésemet. Gondoltam, majd hímezgetek, az belefér a táskámba. Szerencsére nem így lett, mert kipróbáltuk a jojo-technikát. Annyira belejöttem, hogy itthon is csináltam pár jojót, egyidejűleg leteszteltem, hogy igazat írt-e könyv, és kezdőknek, illetve tévé mellett is megfelelő művelet-e a "jojózás". Jelentem, igen! :D

Van itthon pár lila kispárnánk, gondoltam, ezzel pont jól fel lehet dobni. Íme az eredmény:




Megjegyzések:

  • igazándiból csak egy ilyen párnánk van, csak próbálkoztam a mintákkal
  • sajnos nem kell eldönteni, melyik legyen, mert a párna olyan kimoshatatlanul csúnya már, hogy vagy az egészet befedem ilyen jojókkal, vagy kár az egészért
  • nincs olyan mániám, hogy naponta 6x írjak, csak így alakult:D
  • tegnap este sokáig csináltam ezeket a jojókat, így lefekvés után már elég hibbant állapotban voltam. Így azon meditáltam, hogy melyikünk ki lehetett volna a tegnapi bütyköldén a Született feleségekből. Mert 5-en voltunk ... és szóba került. Lehet karaktert foglalni:D

3 megjegyzés:

Éva írta...

Szerintem fedd be az egészet!!!:) Tök mutatós!:) És jó, hogy írtad, hogy csak egy ilyen párnátok van, mert már pont kezdtem volna írni, hogy mennyi szép párna lett belőle...:D
Szerintem Zsuzsi egyértelműen Susan.;)

Borsi írta...

Hát Vica ez csúúúúúúúúúcs!!!!!!!!Annyira szépek!!!!Sztem hagyd így őket,illetve minden nap variáld át őket :)Fő a változatosság :)

Vica írta...

:DDDD