2010. szeptember 19., vasárnap

Vigyázat!Fertőzésveszély!!!:)

Szerintem nyugodtan mindannyiunk nevében kijelenthetem,hogy HÁLA Vicának:)az egész csapat megfertőződött a nagyon kellemes,de igen intenzív HORGOLÁS nevű vírussal:)Vigyázat:bárhol,bármikor támad,minden üres percben,és igen hosszú ideig tart:)Következményei egyenlőre részemről gyengébb lefolyásúak: -könyvjelző,hajgumi, mobiltok,-de a vírus nagyon erős és kitartó:)
Orvosolható: változatos és gyönyörű fonalakkal,szebbnél szebb mintákkal,fotelnyugalommal és nevetéssel:)Extra tipp a betegség kezelésére:
BÜTYKÖLDE
egyik szövődményem:

3 megjegyzés:

Éva írta...

Orsi, ez tényleg egy súlyos betegség,:D arról nem is beszélve, hogy valóban milyen fertőzőőőő!!:D:D

De azért azt el kell ismerni, hogy nagyon szép kis "szövődménye" lett a betegségednek, az enyémnek hosszabb a lappangása, de talán egy-két nap, és én is előállhatok az eredménnyel!

Ja, és nem akarok meggyógyulni, csak a tüneteket enyhíteni!!!!:D

Borsi írta...

Tudom nem szabad ilyet kívánni,de már nagyon várom nálad mi lesz az eredménye ennek a szuper nyavalyának:)))Jó alkotást:)Puszi

Borsi írta...

Soha többet nemkísértem a sorsot....most tényleg elkaptam vmi nagyon rossz vírust:(és a mai bütyi helyett itthon fekszem lázasan:(
Csajok várom a képeket!!!!!