2010. október 13., szerda

Az első angyalkám

Csajok, azt hiszem, ismertek már annyira, hogy tudjátok, ha a karácsonyról van szó, számomra nem létezik lehetetlen. És azt is tudjátok, hogy mennyire tudok lelkesedni egy-egy dolog iránt. Hát most ezzel a lelkesedéssel álltam neki, hogy kipróbáljam, tudok-e angyalt horgolni...:)

Bevallom, voltak pillanatok, hogy megtorpantam, nem értettem a leírást, de aztán addig-addig silabizáltam, rajzolgattam, míg rájöttem!

Közben még anyukám horgolótűjét is eltörtem, így majdnem a felét törött tűvel csináltam...

No de elkészült az első angyalkám, nézzétek:


Nem olyan szép, mint Tyúkanyóé, de azért talán felismerhető. (A keményítés még hátravan...)

Alig várom már, hogy együtt is elkészítsük!!!

6 megjegyzés:

Borsi írta...

:)
De aranyos vagy:)Nagyon szép lett szerintem:)Minden elismerésem:)
Holnap bütyi:)))Tényleg hol lesz?

Vica írta...

Megáll az eszem!!!!!!!!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!! :D

Ha nincs jelentkező, szerintem maradjunk a hittanteremben;) Csak remélem, valami angyal(ka) befűt előtte:D

Vica írta...

Megáll az eszem!!!!!!!!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!! :D

Ha nincs jelentkező, szerintem maradjunk a hittanteremben;) Csak remélem, valami angyal(ka) befűt előtte:D

Éva írta...

:)

Köszi, Csajok! Úgy örülök ám neki, mint az a bizonyos malac annak a bizonyos farkának!;)

:) :)

Borsi írta...

Éva:köszi:)olyan profi vagy már:)Jó hogy egyre nagyobb falatokat veszünk:)előre bocsi majd a segélyhívásokért!!!:))))

Borsi írta...

Éva:köszi:)olyan profi vagy már:)Jó hogy egyre nagyobb falatokat veszünk:)előre bocsi majd a segélyhívásokért!!!:))))