2010. november 23., kedd

Hogyan szárítsunk narancskarikákat?

Vegyünk néhány darab szép, egészséges narancsot, nem baj, ha nem édes.;) Elektromos szeletelőgéppel (nyilván lehet kézzel is, de az én kézügyességemmel jobb, ha géppel csinálom, mert úgy tényleg szép, egyenletes lesz) vágjuk fel pár milliméteres szeletekre.
Sokan beteszik sütőbe, hogy kiszáradjon, én csak egy régi nagyméretű rajztáblát bevonok alufóliával, és ráteszem a radiátorra (tavaly a kazánra tettem, az melegebb volt, de idén most a gáz megy, arra nem teszem, marad a radiátor), majd naponta többször megforgatom a narancsszeleteket, hogy szép egyenesre száradjanak.
Egyszerű, olcsó, mutatós díszeket lehet belőle készíteni.:)
És az illata sem utolsó!;)


Citromot is karikáztam fel, tavaly csináltam piros grapefruittal is, az is nagyon szép, mutatós.:)

1 megjegyzés:

Orsi írta...

Köszi Éva, hogy idén is elkészítetted....nekünk is! :D