2011. november 10., csütörtök

Az eltelt időszak alkotásai

Egy ici-picit lemaradtam a remekművek mutogatásával... (zárójelben megjegyzem azért kis gonoszan, hogy nem csak én ám...;))

Kezdem a legrégebbivel, és legegyszerűbbel, egyik alkalommal filcdíszeket varrtunk, aminagyon egyszerű, és mutatós, biztos, hogy fog még ilyen készülni!

Aztán készítettünk kis zsákos hóembereket, amiknek a testébe illatos fűszereket rejtettünk:

Készítettünk üvegcsés angyalkákat is, nagyon jó ötlet, hogy a snassz üvegből hogy csináljunk valami igazán karácsonyit. Nekem ebből lett jópár, de még be kell fejeznem őket...;)

A legutolsó alkalommal pedig üvegekre festettünk üvegfestékkel (logikus, nem?:P), az enyémen azért nagyon látszik, hogy ez volt az első alkalom, hogy üvegfesték volt a kezemben. Nem baj, maga az ötlet nagyon klassz, én majd valami szuperságos fűszerolajat készítek bele.:)

4 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Szuper ötletek!;)

Orsi írta...

De jó, hogy tettél fel képeket!!!! :) :) :)

Borsi írta...

Éva,olyan jól néznek ki itt fent is :D Én kicsit el vagyok "havazva"hogy stílusos legyek :)%kor nekiálltam készülni holnapra,most végeztem egy tárggyal :) Puszika hiányoztatok ma!!!Mit alkottatok????

Zsuzsi írta...

Köszönjük, hogy ilyen kötelességtudó és szorgalmas vagy Kedves Éva! Húúúú de várom már, hogy én is ........éves lehessek!!!!:)