2010. december 13., hétfő

Életképek a mai bütyköldéről









Köszönjük, Pityu!:)

5 megjegyzés:

Borsi írta...

Csajok!:)mindig olyan klassz ha itt vagytok!!!Jó volt nagyon nekünk is!!!Köszi,hogy eljöttetek!!!!!Vica,Orsi remélem csütörtökön találkozunk!!!!Sok puszi!!

Orsi írta...

Csajok!! :) Nagyon hiányoztatok tegnap, meg a Bütykölde is! :(
Látszik a képeken, hogy megint nagyon-nagyon jó volt! :) Alkotásokról kép??

Zsuzsi írta...

Orsi, a képeken látszik, hogy én miket csináltam: ittam és gépeztem.:)
Köszönjük a szíves vendéglátást a házigazdáknak!!

Vica írta...

Pityu volt a fotós??? Borsi, imádom Rólad az első képet:)

Borsi írta...

:)Köszi Vica:)))Én kevésbé bírom a képemet :D zsuzsi:)Neeem is!!Alkottál mint egy kisangyal:)Én tartottalak fel a keresztapával.és még mindig nem sikerült.. :(Hnap tali,szupiiii:)))